Z przyjaciółmi raźniej.

Zajęcia grupowe

Popraw swoją sylwetkę wspólnie ze znajomymi

1

Mix odchudzający

Podczas ćwiczeń angażowane są wszystkie grupy mięśniowe powodują ich wzmocnienie i wytrzymałość. Zajęcia są prowadzone w tempie zmiennym (interwał) dzięki czemu poprzez wyższe tętno jest spalane więcej tkanki tłuszczowej.

2

Brzuch, uda, pośladk

Zestaw ćwiczeń których głównym celem jest rzeźbienie wzmacnianie oraz zmniejszenie obwodu z ud i pośladków oraz pobudzenie tkanki tłuszczowej do spalania z okolic brzucha.

3

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia wzmacniające mięśnie stabilizujące kręgosłup, to forma ćwiczeń fitness przeznaczona dla wszystkich, którzy profilaktycznie chcą dbać o swoją postawę kręgosłup. Bez obciążania stawów, bez podskoków i bez dynamicznych ruchów. Ćwiczenia wzmacniają główne mięśnie głębokie, wykonywane precyzyjnie, powoli i w pełnym skupieniu.

4

Stretching

Jest powszechną, ale zaawansowaną formą ruchu stosowaną w rehabilitacji. Zajęcia polecane są dla wszystkich – kobiet i mężczyzn w różnym wieku, którzy chcą zwiększyć elastyczność mięśni i gibkość ciała dzięki relaksującym, odprężającym ćwiczeniom rozluźniającorozciągającym.